Jak być dobrym wychowawcą
Autoewaluacja pracy wychowawczej, asertywność nauczyciela, skuteczne kierowanie klasą
Raabe
Jak być dobrym wychowawcą
Jak skutecznie kierować klasą
Jak wdrażać zachowania asertywne i budować autorytet wśród uczniów
W jaki sposób przeprowadzić autoewaluację pracy wychowawczej
Jak być dobrym wychowawcą to idealny poradnik dla każdego wychowawcy!
Książka zawiera:
mechanizmy funkcjonujące w kontaktach wychowawca - uczeń
wskazówki dotyczące asertywnych zachowań wraz z przykładami
narzędzia do autoewaluacji pracy wychowawczej
arkusze diagnozy i planowania dla uczniów i wychowawców
ankiety i przydatne formularze
Jak skutecznie kierować klasą
Jak wdrażać zachowania asertywne i budować autorytet wśród uczniów
W jaki sposób przeprowadzić autoewaluację pracy wychowawczej
Jak być dobrym wychowawcą to idealny poradnik dla każdego wychowawcy!
Książka zawiera:
mechanizmy funkcjonujące w kontaktach wychowawca - uczeń
wskazówki dotyczące asertywnych zachowań wraz z przykładami
narzędzia do autoewaluacji pracy wychowawczej
arkusze diagnozy i planowania dla uczniów i wychowawców
ankiety i przydatne formularze
Szczegóły
Tytuł: Jak być dobrym wychowawcąPodtytuł: Autoewaluacja pracy wychowawczej, asertywność nauczyciela, skuteczne kierowanie klasą
Autor: Grondas Marek, Kliszko Maria, Leśniewska Katarzyna, Garstka Tomasz, Żmijski Janusz
Wydawnictwo: Raabe
ISBN: 9788376966205
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 128
Format: 21.0x29.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Przykra prawda. Dziennik Cwaniaczka. Tom 5
Nasza Księgarnia
Naciśnij mnie
Babaryba
Zabawy plastyczne dla dzieci
Świat Książki
Kosmogeneza kwantowa
Uniwersytet Adama Mickiewicza
Sztuka wojny
Helion