Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników; stosowanie statystyki w badaniach marketingowych; wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; międzynarodowe badania marketingowe. Podręcznik uzupełniają opisy studiów przypadków, co pozwala ugruntować wiedzę i przygotować się do samodzielnego zaprojektowania i realizacji badania marketingowego.
Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.
Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.
Książki z opcji dodruk na życzenie są ujednolicone pod względem wykonania:
- okładka kolorowa wydrukowana na kartonie 250 g/m,
- środek czarno-biały, drukowany na papierze offsetowym 80 g/m,
- oprawa miękka klejona.
Szczegóły
Tytuł: Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją (dodruk na życzenie)Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320820249
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 364
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.59 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Myślenie statystyczne
Wolters Kluwer
Morze ognia Władca Barcelony II
Albatros
Kryjówka
Czytelnik
Chris Ryan Extreme Hard Target
Coronet
Hotel Ruanda
Best Film
Shogun
Vis-a-Vis Etiuda
Maniek Złota Rączka
Fisher-Price