Walka o wewnętrzne wpływy w firmie (Audiobook)
Przypowieść o przywództwie, które z kolegów czyni rywali

MT Biznes

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 13.5x19.0cm
  • Oprawa: Plastikowa
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
29,90 PLN
Nasza cena
19,68 PLN



Tym razem Patrick Lencioni mierzy się z tematem kosztownych i przyprawiających o obłęd silosów, czyli barier, które tworzy polityka organizacyjna. Silosy wyniszczają przedsiębiorstwa, zabijają wydajność, wystawiają dobrych pracowników za drzwi i narażają na szwank realizację korporacyjnych celów. Walka o wewnętrzne wpływy w firmie, podobnie jak inne książki Lencioniego, to fikcyjna, ale niesamowicie realistyczna opowieść. Jest to historia Judea Cousinsa, pełnego zapału młodego konsultanta do spraw zarządzania, który rozpoczyna własną działalność i poszukuje rozwiązania jednego z najpowszechniejszych i najbardziej frustrujących problemów, z jakim stykają się jego klienci. Drogą prób i błędów opracowuje prostą, a jednocześnie przełomową metodę, która pomoże klientom przekształcić zamęt i wewnętrzne konflikty w przejrzystość i współpracę. TYDZIEŃ. Właśnie tyle czasu Jude miał na przygotowanie się do kolejnego seminarium, które tym razem miał poprowadzić w szpitalu dziecięcym. Obsesyjnie pragnął dowiedzieć się, czym jest silos, więc czytał wszystko na temat polityki organizacyjnej, co tylko wpadło mu w ręce. Ale bez względu na to, ile by przeczytał, nie udałoby mu się znaleźć odpowiedzi w żadnej książce. Miał ją poznać w dużo bardziej zdumiewający sposób, niż kiedykolwiek mógłby sobie wyobrazić. fragment książki Najnowsza opowieść Lencioniego jest zarówno praktyczna, jak i wciągająca. Walka o wewnętrzne wpływy w firmie to nieocenione źródło wiedzy dla każdego, kto przeżył korporacyjne wojny lub doświadczył na własnej skórze absurdalnej polityki instytucjonalnej. OPINIE Przenikliwe i odkrywcze spojrzenie na to, jak w przedsiębiorstwach można zlokalizować wewnętrzne konflikty i im zaradzić. Styl pisania Patricka jest ciepły i przystępny, a prezentowane porady rozsądne. - Michael A. George, dyrektor do spraw marketingu w Dell Inc. Teoria Lencioniego na temat współdziałania jest prosta i skuteczna. Odnosi się do każdej instytucji i dużej, i małej. - Gary C. Kelly, wiceprezes i dyrektor generalny Southwest Airlines Co. Lencioni to mistrz budowania autentycznej i rzeczowej współpracy w ramach firmy. Stosujemy się do jego zasad, aby zmobilizować ludzi do tworzenia globalnej marki. Wielkie brawa od całego naszego zespołu. - Brian Scudamore, założyciel i dyrektor generalny I-800-GOT-JUNK

Szczegóły

Tytuł: Walka o wewnętrzne wpływy w firmie (Audiobook)
Podtytuł: Przypowieść o przywództwie, które z kolegów czyni rywali
Autor: Lencioni Patrick
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377460771
Tytuł oryginału: Silos, Politics and Turf Wars: A Leadership Fable About Destroying the Barriers That Turn Colleagues
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 1
Format: 13.5x19.0cm
Oprawa: Plastikowa
Waga: 0.09 kg
Typ głównego nośnika: ACM
Ilość nośników: 1
Opis nośników:

1. Walka o wewnętrzne wpływy w firmie (CD-MP3)


Recenzje