W procesie uczenia się i nauczania ocenianie odgrywa kluczową rolę oraz jest istotnym regulatorem działań pedagogicznych. Każdy model tego procesu, niezależnie od podstaw teoretycznych, na których został zbudowany, wymaga uzasadnionych decyzji opartych na wynikach oceniania, dotyczących wszystkich uczestników procesu edukacji, począwszy od uczniów i nauczycieli, przez władze oświatowe, na politykach skończywszy. Ocenianie standaryzowane i powszednie są centralnymi elementami procesów dydaktycznych, ponieważ podkreślają to, co ważne w edukacji, i wyznaczają cele nauczania.
Szczegóły
Tytuł: Nauczycielskie systemy ocenianiaPodtytuł: Trafność oceniania na lekcjach języka angielskiego
Autor: Parczewski Piotr Wojciech
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788377803301
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 286
Format: 15.5x22.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.44 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
E-learning Tajniki edukacji na odległość
C. H. Beck
E-learning dla dorosłych
Difin
Neurodydaktyka
Nauczanie i uczenie się przyjazne mózgowi
Nauczanie i uczenie się przyjazne mózgowi
Wydawnictwo Naukowe UMK