W tej szóstej i najbardziej oczekiwanej opowieści autor bestsellerów z listy New York Timesa, Patrick Lencioni, podejmuje najbardziej uniwersalny temat: brak poczucia szczęścia w pracy i prezentuje rewolucyjny, a jednak niezwykle prosty model działania, który pozwala na uzyskanie satysfakcji z każdej pracy. Lencioni przedstawia niezwykle interesującą opowieść o Brianie Baileyu, przedwcześnie emerytowanym menedżerze, który poszukuje sensu w swojej karierze i życiu. Poprzez serię zaskakujących wydarzeń z gabinetu uznanej firmy trafia na stok narciarski Lake Tahoe, a stamtąd pod okienko obsługi zmotoryzowanych we włoskiej restauracji. Dzięki tym doświadczeniom Brian odkrywa trzy uniwersalne przyczyny nieszczęścia i frustracji w pracy i narzędzia pozwalające je pokonać. Próbując przekonać bankiera inwestycyjnego o znaczeniu satysfakcji w pracy i motywując kierowcę w pizzerii do lepszego traktowania klientów, Brian musi stawić czoła różnym aspektom własnej osobowości oraz osobowości innych ludzi, które sprawiają, że brak poczucia szczęścia w pracy jest zjawiskiem tak powszechnym w wielu organizacjach.Bez względu na to, czy jesteś kierownikiem, który chce zapewnić firmie kulturową przewagę konkurencyjną, menedżerem próbującym zaangażować i zmotywować swoich pracowników, czy też pracownikiem poszukującym spełnienia w pracy, niniejsza książka zapewni natychmiastową ulgę i nadzieję. OPINIE Książka, którą czyta się z wypiekami na twarzy i która ujawnia tajemnicę satysfakcji z pracy. Nieważne, czy zarządzasz sześcioma, czy sześćdziesięcioma ludźmi ta książka to lektura obowiązkowa. Trevor Fetter, prezes i dyrektor naczelny w Tenet Healthcare Corporation W morzu podobnych do siebie książek na temat angażowania i inspirowania pracowników Lencioni rzuca nam prawdziwe koło ratunkowe. Jego książka jest wspaniałym dziełem, które polecam liderom i wszystkim, którzy próbują wprowadzić do swojej pracy poczucie osobistej satysfakcji. Kevin D. Wilde, wiceprezes, dyrektor działu szkoleń w General Mills, Inc. Lencioni uczy wszystkich przywódców tego świata techniki, która zapewnia niezwykłą lojalność i wyniki. Ta prosta książka może zmienić naprawdę wszystko. Robert W. Savage, dyrektor wykonawczy w Taco Bell Corporation Uwielbiam tę mądrą i wnikliwą książkę! Przypomina ona kierownikowi, każdemu kierownikowi na każdym poziomie, dlaczego w ogóle zostali kierownikami. Greg Cross, wiceprezes Hilton Hotels Corporation.
Szczegóły
Tytuł: Trzy oznaki pracy która nie daje szczęścia (Audiobook)Podtytuł: Opowieść dla menedżerów
Autor: Patrick Lencioni
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788377461051
Tytuł oryginału: Three Signs of a Miserable Job, The
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 1
Format: 13.5x19.0cm
Oprawa: Plastikowa
Waga: 0.09 kg
Czas trwania: 6:25:58
Typ głównego nośnika: ACM
Ilość nośników: 1
Opis nośników:
1. Trzy oznaki pracy która nie daje szczęścia (CD-MP3)
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wędrówki z Gandalfem
(Audiobook)
MT Biznes
Ekonomia dobra i zła
(Audiobook)
Studio Emka
Czas na zmiany
Rozmowa z Jarosławem Kaczyńskim
Rozmowa z Jarosławem Kaczyńskim
Editions Spotkania
Delegowanie & kontrolowanie
(Audiobook)
MT Biznes
Macierewicz i jego tajemnice
Arbitror