Wokół wpływu społecznego

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,90 PLN
Nasza cena
35,31 PLN



W Polsce wpływem społecznym zajmuje się sporo osób. Niektóre upodobały sobie studiowanie literatury na ten temat oraz pisanie na tej podstawie prac przeglądowych i teoretycznych. Inne, a takich jest więcej, prowadzą badania. Część z nich obserwuje tricki i taktyki stosowane przez najbardziej efektywnych praktyków wpływu społecznego, część bada te procesy poprzez symulacje komputerowe lub eksperymenty naturalne, są i tacy, którzy upodobali sobie badania laboratoryjne albo kwestionariuszowe. Niektórych z nas interesuje głównie kwestia przywództwa, innych lobbing, jeszcze innych mobbing. Część osób koncentruje się natomiast na językowych niuansach wpływu społecznego, technikach wpływu społecznego, reklamie czy sugestybilności. Podczas jednego ze spotkań badaczy wpływu - konferencji ?Wokół wpływu społecznego" - narodziła się idea stworzenia spójnej treściowo i ciekawej merytorycznie zbiorowej monografii. Czytelnik trzyma ją właśnie w ręce. Książka składa się z czterech części. Pierwsza opisuje metody wywierania wpływu społecznego. Druga skupia się na analizach dezinformacji i zniekształceń pamięci dokonywanych z perspektywy wpływu społecznego. Kolejna, trzecia część, wiąże się z miejscem wywierania wpływu. Ostatnia dotyczy reklamy, która wydaje się dziś kwintesencją wpływu społecznego.

Szczegóły

Tytuł: Wokół wpływu społecznego
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323333357
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 227
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg
Redakcja: Doliński Dariusz

Recenzje