Na 55 kartach znajdują się wzory złożone z figur, które odpowiadają kształtom plastikowych żetonów.
Po krótkiej prezentacji karty należy jak najszybciej ułożyć z żetonów zapamiętany wzór. W drugiej wersji gry, jej uczestnicy muszą jak najprędzej nawlec na linkę żetony tak, by kolor, kształt i ich liczba była zgodna z pokazanym na chwilę wzorem.
Gra jest bardzo emocjonująca, rozwija pamięć, uczy spostrzegawczości i koncentracji. Jest świetną zabawą dla całej rodziny.
Zawartość pudełka:
Po krótkiej prezentacji karty należy jak najszybciej ułożyć z żetonów zapamiętany wzór. W drugiej wersji gry, jej uczestnicy muszą jak najprędzej nawlec na linkę żetony tak, by kolor, kształt i ich liczba była zgodna z pokazanym na chwilę wzorem.
Gra jest bardzo emocjonująca, rozwija pamięć, uczy spostrzegawczości i koncentracji. Jest świetną zabawą dla całej rodziny.
Zawartość pudełka:
- 36 żetonów,
- 55 kart wzoru,
- 4 linki,
- 4 podkłady ,
- instrukcja.
Liczba graczy: 2 - 4
Wiek: 5+
Wiek: 5+
Kraj produkcji: Polska
Ostrzeżenia:
Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zestaw zawiera długie linki/sznurki - istnieje ryzyko uduszenia.
https://drive.google.com/open?id=1mj5gV_71b0enfWDNf7OJ2CSGg4jva2EN
Producent:
Z.P. „ALEXANDER” Piotr Pundzis
ul. Telewizyjna 19
80-209 Chwaszczyno (PL)
tel: 58 552 87 27
email: alexander@alexander.com.pl
Szczegóły
Tytuł: Wzory kolory memory (0457)Podtytuł: Wiek: 5+
Producent: Alexander
Seria: Sowa Mądra Głowa
Kod paskowy: 5906018004571
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Format: 19.5 x 18.5 cm
Oprawa: Kartonowa
Waga: 0.38 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Miesiące i Pory Roku (0197)
Wiek: 5+
Wiek: 5+
Alexander
Poznajemy godziny (0209)
gra edukacyjna
gra edukacyjna
Inwestycje
Co do czego, tato? (0409)
Wiek: 4+
Wiek: 4+
Alexander
Dni tygodnia (0190)
Wiek: 5+
Wiek: 5+
Alexander
Digit
Wiek: 8+
Wiek: 8+
Piatnik
Ale Pary - Pojazdy (2228)
Wiek: 4+
Wiek: 4+
Alexander
Nasze kochane zwierzęta wiejskie z naklejkami
Books And Fun