Etyka dziennikarstwa
Edukacja - Teoria - Praktyka

UMCS

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
31,50 PLN
Nasza cena
24,28 PLN



Refleksji o etyce dziennikarskiej nigdy nie jest za dużo - a szczególnie dziś. Nowe media ujawniły wiele nieznanych dotąd problemów o charakterze etycznym; problemów jeszcze słabo rozpoznanych lub nierozpoznanych w ogóle. Rewolucja, jaka na naszych oczach dokonuje się w komunikacji medialnej, której jesteśmy nie tylko świadkami, ale i aktywnymi uczestnikami, umieszcza tradycyjne aspekty dziennikarstwa w nowych kontekstach. Dawno już oswojone - jak mogło się wydawać - problemy nabierają zupełnie innego wymiaru. Wydaje się, że na nowo trzeba zdefiniować nie tylko profesję dziennikarską - dziś przecież nie jest to już zawód elitarny, każdy może być, albo przynajmniej bywać dziennikarzem, ale też zastanowić się, w jakim kierunku powinna ewoluować etyka dziennikarstwa. Jeśli nie podejmiemy takich prób i pozostawimy ją w niezmienionym, zaskorupiałym kształcie, stanie się martwą dziedziną wykładaną tylko w zaciszu sal uniwersyteckich i czasami instrumentalnie wykorzystywaną przez polityków czy samych dziennikarzy.

Szczegóły

Tytuł: Etyka dziennikarstwa
Podtytuł: Edukacja - Teoria - Praktyka
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377841662
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 218
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.43 kg
Redakcja: Pawlak-Hejno Elżbieta, Pleszczyński Jan

Recenzje