Niniejsza praca jest bardzo ważną i całościową analizą powstającego nowego modelu dziennikarstwa w nadchodzącej przyszłości, ukazującego jego wiodący paradygmat, uwarunkowania, stojące za nim technologie oraz strategie percepcyjne, powodujące określone modele interakcji społecznych ludzi, w procesie organizacji swego życia zbiorowego.
Prof. nazw.dr hab. Ignacy S. Fiut
Książka znajdzie czytelników wśród ciągle rosnącej grupy specjalistów rozwijających refleksje teoretyczną o grach komputerowych, ale przede wszystkim przeznaczona jest dla studentów i wykładowców kierunków dziennikarskich i związanych z komunikacją społeczną. Powinna też być zalecana dla adeptów dziennikarstwa i samych dziennikarzy, i wszystkich tych, którzy mogą spożytkować rozważania i przykłady zawarte w tej książce w pracy zawodowej.
Dr hab. Stanisław Jędrzejwski, prof. Akademii Leona Kozminskiego
W walce o przetrwanie dziennikarstwo sięgnęło po media cyfrowe. Większość przedsięwzięć online ogranicza się jednak tylko do przenoszenia tradycyjnych praktyk w sferę internetu, teksty pisze się i redaguje tak, jakby były przeznaczone do druku, materiały audio i wideo przygotowuje tak, jakby miały być odtwarzane w radiu i w telewizji. Autorzy tej książki proponują inny sposób na dobre dziennikarstwo gry wideo.
Gry wideo nie są panaceum na wszystkie bolączki współczesnych mediów informacyjnych. Jeśli jednak przemysł informacyjny dostrzeże w nich liczący się sposób uprawiania dziennikarstwa nie tylko okazjonalny upominek dla czytelników prasy online gry informacyjne mogą wydatnie przyczynić się do jego ożywienia.
Prof. nazw.dr hab. Ignacy S. Fiut
Książka znajdzie czytelników wśród ciągle rosnącej grupy specjalistów rozwijających refleksje teoretyczną o grach komputerowych, ale przede wszystkim przeznaczona jest dla studentów i wykładowców kierunków dziennikarskich i związanych z komunikacją społeczną. Powinna też być zalecana dla adeptów dziennikarstwa i samych dziennikarzy, i wszystkich tych, którzy mogą spożytkować rozważania i przykłady zawarte w tej książce w pracy zawodowej.
Dr hab. Stanisław Jędrzejwski, prof. Akademii Leona Kozminskiego
W walce o przetrwanie dziennikarstwo sięgnęło po media cyfrowe. Większość przedsięwzięć online ogranicza się jednak tylko do przenoszenia tradycyjnych praktyk w sferę internetu, teksty pisze się i redaguje tak, jakby były przeznaczone do druku, materiały audio i wideo przygotowuje tak, jakby miały być odtwarzane w radiu i w telewizji. Autorzy tej książki proponują inny sposób na dobre dziennikarstwo gry wideo.
Gry wideo nie są panaceum na wszystkie bolączki współczesnych mediów informacyjnych. Jeśli jednak przemysł informacyjny dostrzeże w nich liczący się sposób uprawiania dziennikarstwa nie tylko okazjonalny upominek dla czytelników prasy online gry informacyjne mogą wydatnie przyczynić się do jego ożywienia.
Szczegóły
Tytuł: Gry informacyjnePodtytuł: Dziennikarstwo epoki cyfrowej
Autor: Bogost Ian, Ferrari Simon, Schweizer Bobby
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323333562
Tłumacz: Gilewicz Joanna
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 224
Format: 17.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.39 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Łódzkie czasopisma szkolne
Inwestycje
Czarna linia
Albatros
Dinozaury
Wesołe przygody
Wesołe przygody
Wilga
Wielkopolska
Muza
Problem Spinozy
Instytut Psychologii Zdrowia PTP