Mała firma w sieci Narzędzia Google dla początkujących

Poltext

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 15.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
40,10 PLN
Nasza cena
36,41 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 29,73 zł



Zamysłem Autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla osób prowadzących małe firmy o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Dowiemy się m.in. jak pozycjonować firmową stronę, jak korzystać z AdWords, jak promować się w serwisie społecznościowym Google+ i jak pracować "w chmurze".
Ta nieduża książka ma zająć czytelnikom jak najmniej czasu i przekazać maksimum praktycznych informacji oraz instrukcji, jak skutecznie działać w internecie bez zbędnych kosztów. Książka omawia produkty firmy Google z tego prostego powodu, że wyszukiwarka Google oraz inne produkty tej firmy są jednymi z najbardziej efektywnych, a przy tym w większości darmowych, narzędzi ułatwiających działalność w internecie i zarządzania przedsiębiorstwem. Oczywiście istnieje także wiele innych rozwiązań tego typu i Autorzy zachęcają do ich testowania, jednak nieduża objętość książki zmusiła Autorów do skupienia się na narzędziach oferowanych przez Google.


Szczegóły

Tytuł: Mała firma w sieci Narzędzia Google dla początkujących
Autor: Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375612646
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 164
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.27 kg

Recenzje