Sklepy internetowe
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów

Wolters Kluwer

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
59,00 PLN
Nasza cena
52,67 PLN
Oszczędzasz 11%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie.

Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka:
- omawia różnice między e-konsumentkami i e-konsumentami na poszczególnych etapach procesu podejmowania decyzji zakupowych oraz w sferze zachowań pozakupowych,
- podpowiada, jak dostosować sklep internetowy i procedurę dokonywania w nim zakupów do preferencji klientów obu płci,
- zwraca uwagę na nowe tendencje na rynku, które mogą stanowić szanse lub zagrożenia dla sklepów internetowych,
- dostarcza przeglądu najważniejszych statystyk dotyczących rynku e-commerce,
- podpowiada, jak przeprowadzić analizę SWOT czy badanie wizerunku własnego sklepu internetowego,
- przywołuje przykłady rozwiązań stosowanych przez krajowe i zagraniczne e-sklepy odnoszące sukcesy na rynku.


Szczegóły

Tytuł: Sklepy internetowe
Podtytuł: Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów
Autor: Marzena Feldy
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326439605
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 320
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.54 kg

Recenzje