Tom 16. serii ?Media początku XXI wieku? wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
U podstaw sformułowania problemu legła frustracja spowodowana obserwowanym w literaturze przedmiotu brakiem rozważań dotyczących ograniczeń i odmienności najnowszych trendów popkulturowych polegających na wdrażaniu prosumpcji. Zaistnienie tej ostatniej wiąże się z zachęcaniem konsumentów do aktywnego tworzenia, reinterpretowania i redystrybucji popproduktów. W pochwałach emancypacji, jaką niosą za sobą te procesy, akademicy nie dostrzegają, że rysowany przez nich obraz nie jest do końca trafny. Mówi się (mniej lub bardziej bezpośrednio) o wszechogarniającym charakterze prosumpcji i jej jednakowości niezależnie od miejsca implementacji. Badacze nie zauważają, że w różnych częściach globu rozwija się ona inaczej ? mamy do czynienia z różnym jej natężeniem oraz wielkością pod względem formy.
Szczegóły
Tytuł: Kultury prosumpcjiPodtytuł: O niemożności powstania globalnych i ponadpaństwowych społeczności fanów
Autor: Siuda Piotr
Wydawnictwo: Aspra
Seria: Media początku XXI wieku
ISBN: 9788375453782
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 296
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.45 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
The Last Wish
Gollancz
Porzucony
Znak
Wspomnienia o dawnych wydarzeniach 1953-2006
Adam Marszałek
Magnes Tatty Teddy Tęcza
Carte Blanche
Mars 8
Waneko
Kodeks rodzinny i opiekuńczy prawo o aktach st.cywil. wyd.10 st.pr. 31/07/2012
Wolters Kluwer Polska Sp.z o.o.