Kultury prosumpcji
O niemożności powstania globalnych i ponadpaństwowych społeczności fanów

Aspra

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
45,00 PLN
Nasza cena
41,72 PLN
Oszczędzasz 8%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Tom 16. serii ?Media początku XXI wieku? wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. U podstaw sformułowania problemu legła frustracja spowodowana obserwowanym w literaturze przedmiotu brakiem rozważań dotyczących ograniczeń i odmienności najnowszych trendów popkulturowych polegających na wdrażaniu prosumpcji. Zaistnienie tej ostatniej wiąże się z zachęcaniem konsumentów do aktywnego tworzenia, reinterpretowania i redystrybucji popproduktów. W pochwałach emancypacji, jaką niosą za sobą te procesy, akademicy nie dostrzegają, że rysowany przez nich obraz nie jest do końca trafny. Mówi się (mniej lub bardziej bezpośrednio) o wszechogarniającym charakterze prosumpcji i jej jednakowości niezależnie od miejsca implementacji. Badacze nie zauważają, że w różnych częściach globu rozwija się ona inaczej ? mamy do czynienia z różnym jej natężeniem oraz wielkością pod względem formy.

Szczegóły

Tytuł: Kultury prosumpcji
Podtytuł: O niemożności powstania globalnych i ponadpaństwowych społeczności fanów
Autor: Siuda Piotr
Wydawnictwo: Aspra
Seria: MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU
ISBN: 9788375453782
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 296
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.45 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: