Znaczenie wiedzy dla efektywnego zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami stale rośnie. Sprawia to, że także teoria i praktyka zarządzania zajmuje się identyfikacją strategii zarządzania wiedzą oraz rozpoznawaniem metod, technik i narzędzi wykorzystywanych w realizacji procesów wiedzy, tj. pozyskiwania, rozwoju, dzielenia się, gromadzenia, wykorzystywania i ochrony wiedzy. Autorki przedstawiły: specyfikę organizacji funkcjonującej w gospodarce opartej na wiedzy; kategorie wiedzy przedsiębiorstwa; zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie; klasyfikację strategii zarządzania wiedzą; strategie zarządzania wiedzą indywidualną i organizacyjną w polskich przedsiębiorstwach.
Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych i studentów zarządzania, ekonomii, socjologii, polityki społecznej.
Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych i studentów zarządzania, ekonomii, socjologii, polityki społecznej.
Szczegóły
Tytuł: Strategie zarządzania wiedząPodtytuł: Modele teoretyczne i empiryczne
Autor: Grażyna Gruszczyńska-Malec, Monika Rutkowska
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320820461
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 228
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.41 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Zaproszenie na egzekucję
Inwestycje
Poradnik językowy 5/2006
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Szlachetna przysięga
Amber