Książka jest poświęcona bardzo szeroko i nowatorsko ujętej problematyce zarządzania jakościąłącznie z zarządzaniem środowiskowym i bezpieczeństwem pracy. Przedstawiono w niej zagadnienia ogólne stymulujące wdrażanie i stosowanie systemów jakości, problemy i sposoby zapewnienia jakości funkcjonowania w organizacjach, sposoby adaptacji wymagań normatywnych do procesów zarządzania organizacjami, ważniejsze problemy związane z zapewnieniem jakości wyrobów oraz zagadnienia rozbudowy i doskonalenia systemów standaryzowanych w systemy typu TQM. Zaprezentowano i omówiono wymagania normy ISO 9001:2000, norm przewidywanych do włączenia do tej normy w trakcie jej nowelizacji, a także innych, które mają wpływ na jakość organizacji. Szczególny nacisk położono na sprawy normalizacji, omówienie standardów regulujących zarządzanie jakością, środowiskiem oraz bezpieczeństwem pracy, a także charakterystykę metod oceny jakości i zgodności wyrobów. Książka jest przeznaczona dla pracowników przedsiębiorstw wdrażających systemy zgodne z ISO 9001:2000 oraz doskonalących systemy wdrożone wcześniej. Będzie także bardzo przydatna dla studentów kierunków: organizacja i zarządzanie, inżynieria produkcji, zarządzanie i marketing oraz pokrewnych wyższych uczelni technicznych.
Szczegóły
Tytuł: Zarządzanie jakościąPodtytuł: Standardy i zasady
Autor: Jerzy Łunarski
Wydawnictwo: WNT
ISBN: 9788363623203
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 524
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.84 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kąciki wypoczynkowe w ogrodzie
Delta W-Z
Zarządzanie jakością Teoria i praktyka
Wydawnictwo Naukowe PWN
Kresy we krwi 1939
Zbroja
Kresy i Sybir Losy polskich dzieci
Wydawnictwo Kubajak
Zarządzanie jakością z przykładami
Wydawnictwo Naukowe PWN
Tajemnice starego pałacu Duch z Niewiadomic
Nasza Księgarnia
Kroniki krwi 5 Srebrne cienie
Nasza Księgarnia
Bezpieczeństwo i jakość żywności
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wilk stepowy
Media Rodzina