Społeczny wizerunek partii politycznych

Adam Marszałek

  • Rok wydania: 2009
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
35,00 PLN
Nasza cena
28,17 PLN



Prezentowana książka łączy teorię oraz praktykę funkcjonowania partii politycznych w Polsce, ma także wymiary komunikologiczne analizuje teorię i praktykę politycznych public reliations. Książka w sposób interesujący podejmuje wiele wątków tematycznych z zakresu: politologii, socjologii, marketingu politycznego, komunikacji politycznej, politycznych public relations. Celem, jaki postawiła sobie autorka, jest analiza zjawiska kształtowania się społecznego wizerunku partii politycznych w ujęciu funkcjonalnym z perspektywy partii i kandydatów.

Szczegóły

Tytuł: Społeczny wizerunek partii politycznych
Autor: Dolińska Dorota
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788376112763
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 276
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg

Recenzje