Prezentowana książka łączy teorię oraz praktykę funkcjonowania partii politycznych w Polsce, ma także wymiary komunikologiczne analizuje teorię i praktykę politycznych public reliations. Książka w sposób interesujący podejmuje wiele wątków tematycznych z zakresu: politologii, socjologii, marketingu politycznego, komunikacji politycznej, politycznych public relations. Celem, jaki postawiła sobie autorka, jest analiza zjawiska kształtowania się społecznego wizerunku partii politycznych w ujęciu funkcjonalnym z perspektywy partii i kandydatów.
Szczegóły
Tytuł: Społeczny wizerunek partii politycznychAutor: Dolińska Dorota
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788376112763
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 276
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wstęp do prawoznawstwa
4. Wydanie
4. Wydanie
C. H. Beck
Kuchnia wegetariańska
Świat Książki
101 dalmatyńczyków
Egmont
Kubuś Puchatek Bransoletki
TM Essentials