Zarządzanie marketingowe

C. H. Beck

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
60,60 PLN
Nasza cena
55,06 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 45,23 zł



Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Książka składa się z czterech części. Podstawy zarządzania marketingowego, w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego. Marketing w przedsiębiorstwie, w której przedstawiono marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa, misję i planowanie marketingowe, analizę sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa na rynku oraz system informacji marketingowej. Strategie marketingowe, w której scharakteryzowano strategie przedsiębiorstw, a zwłaszcza strategię marketingową, strategie konkurencyjne, strategie personalne, oraz wdrażanie strategii i kontrolę strategiczną. Marketing w perspektywie, w której wskazano i omówiono nowoczesne trendy w zarządzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych oraz wykorzystanie Internetu w zarządzaniu marketingowym. Każdy rozdział kończą pytania problemowe, które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako punkt wyjścia do ćwiczeń lub warsztatów. Opracowanie kierowane jest do: studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych, osób prowadzących szkolenia z zakresu zarządzania marketingowego, słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich związanych z marketingiem i zarządzaniem, menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami.

Szczegóły

Tytuł: Zarządzanie marketingowe
Wydawnictwo: C. H. Beck
ISBN: 9788325543914
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 322
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.54 kg
Redakcja: Rosa Grażyna

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: