Wynikiem procesu utechnicznienia polskiego społeczeństwa i jego informatyzacji są pierwsze pokolenia Polaków wychowujące się przy pełnym dostępie do multimediów i cyberprzestrzeni. Fakty te mają doniosłe znaczenie pedagogiczne, bowiem równolegle do rodziców, bądź innych członków rodziny, na małe dziecko oddziałuje niekontrolowany przekaz medialny o silnym nasyceniu barw, dźwięków i bardzo małym interwale zmian.
Autorzy prezentowanej pracy zajmują się tą tematyką od wielu lat. Jej wynikiem jest ponad 600 szkoleń przeprowadzonych dla nauczycieli, pedagogów, księży, kuratorów, katechetów i rodziców na terenie województw mazowieckiego, łódzkiego, świętokrzyskiego, warmińsko-mazurskiego, wielkopolskiego, zachodnio-pomorskiego, podlaskiego i lubelskiego, a także setki konsultacji pedagogicznych (głównie dla rodziców dzieci w wieku szkolnym). Doświadczenia tych spotkań zderzone z praktyką profilaktyki i terapii zaburzeń oraz nałogów infoholicznych zachęciły autorów do przygotowania tego opracowania skierowanego głównie do nauczycieli i pedagogów ze szkół podstawowych oraz studentów kierunku pedagogika.
Publikacja powstała we współpracy z Wyższą Szkołą Biznesu w Dąbrowie Górniczej.
Szczegóły
Tytuł: Dzieci a multimediaAutor: Mariusz Jędrzejko, Agnieszka E. Taper
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788375453706
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 146
Format: 16.5x23.8
Oprawa: Miękka
Waga: 0.23 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Belfer na huśtawce
O autorytecie nauczyciela
O autorytecie nauczyciela
Wolters Kluwer
Odkrywając wolność Przeciw zniewoleniu umysłów
Zysk i S-ka