Książka uczy, jak wykorzystać pomiar zwrotu z inwestycji marketingowych do oceny słuszności strategicznych decyzji marketingowych oraz jak maksymalizować zysk z każdej złotówki zainwestowanej w programy marketingowe. Opisano w niej sprawdzone sposoby dokładnego pomiaru rentowności inwestycji w różne kampanie marketingowe oraz wskazano możliwości wykorzystania rezultatów tych pomiarów do polepszenia wyników finansowych całej organizacji. Książka zainteresuje specjalistów ds. marketingu, zarządzających finansami i analityków, którzy dążą do jak najlepszego wykorzystania posiadanych funduszy marketingowych.
Szczegóły
Tytuł: Pomiar rentowności inwestycji marketingowychAutor: Lenskold James D.
Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna
Kod paskowy: 9788389355485
ISBN: 8389355485
Tytuł oryginału: MARKETING ROI
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Klin Lidia, Gnypowa Bogumiła
Języki: polski
Rok wydania: 2004
Ilość stron: 268
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.48 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Mój mały kodeks drogowy
Skrzat
Składnia współczesnego języka polskiego
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wokół konwencji europejskiej
ZAKAMYCZE
W poszukiwaniu miłości
Wiersze żywe
Wiersze żywe
Poligraf