Mediatyzacja polityki
Amerykańska kampania prezydencka 2008

Wydawnictwo Naukowe UMK

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 16.0x22.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
44,00 PLN
Nasza cena
29,39 PLN



Głównym tematem podejmowanym w książce jest proces mediatyzacji polityki podczas amerykańskiej kampanii prezydenckiej 2008 roku i właśnie z nim związana jest podstawowa hipoteza badawcza: media masowe w relacjach z polityką zdobywają pozycję centralną i od nich w większym stopniu zależy, jak te stosunki przebiegają. Chcąc rozbudować to założenie, można wskazać kilka hipotez pomocniczych, które pozwolą na uzyskanie pełnego obrazu mediatyzacji polityki. Po pierwsze, wpływ mediów masowych na system polityczny jest największy na poziomie struktur systemu, co znajduje później odzwierciedlenie w ich funkcjach. Po drugie, media wprowadzają własną logikę medialną w funkcjonowanie systemu politycznego, który dążąc do medialnej obecności działa według tych wytycznych. Po trzecie, media posługując się określonymi stylami i tematami relacji konstruują medialną rzeczywistość polityczną, z której społeczeństwo czerpie wiedzę na temat polityki.

Szczegóły

Tytuł: Mediatyzacja polityki
Podtytuł: Amerykańska kampania prezydencka 2008
Autor: Wojtkowski Łukasz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UMK
ISBN: 9788323128885
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 248
Format: 16.0x22.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.39 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: