Chcąc zmienić szkoły, system oświatowy, analizuje się wieloaspektowo te czynniki, które są widoczne i których wpływ przyjęło się rozumieć. Jednak właśnie dlatego, że wydają się one oczywiste, nie można ich uznawać za naturalny stan rzeczy. Nie można nie doceniać upływającego czasu, nowych wydarzeń i nowych potrzeb zbiorowych i jednostkowych. Takie stanowisko przyjęli autorzy zbioru, wskazując, że przestrzeń edukacyjna szkoły nasycana jest wciąż nowymi treściami. [] Dobór tekstów pokazuje różne obszary zmian wewnątrz szkoły i obszary zmian, w których szkoła musi się odnaleźć. [] Przedstawione w tym zbiorze propozycje [] sygnalizują zmiany, pokazują ich kontekst i znaczenie w szerzej ujętym procesie edukacyjnym. Są warte uwagi, w ich świetle bowiem widać kierunek zmian i można dostrzec bariery w ich drogach realizacji. Prof. dr hab. Krystyna Ferenz fragment Słowa wstępnego
Szczegóły
Tytuł: Przestrzeń edukacyjna - dylematy doświadczenia i oczekiwania społeczneWydawnictwo: Impuls
ISBN: 9788378501442
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 246
Format: 16.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.348 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wstęp do afrykanistyki
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Biedy Afryki
Petrus
Społeczna i polityczna historia Afryki w XX wieku
Wydawnictwo Naukowe PWN
Edukacja dziecka pod brytyjskim nadzorem
Zysk i S-ka
Afryka i Europa
Dialog