Storytelling stał się ideą, bez której trudno sobie wyobrazić debatę o przyszłości marek. Jednak firmy wciąż nie mają pewności, jak i dlaczego storytelling może zmienić je na lepsze. Po co opowiadać? Jak skonstruować przekonująca opowieść? Jak opowiadać by wspierać markę?
Tę książkę napisali praktycy dla praktyków, poprzez przykłady z życia wzięte, proste wytyczne i praktyczne narzędzia książka inspiruje do zastosowania storytellingu przy pracy z marką - w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
Szczegóły
Tytuł: StorytellingPodtytuł: Narracja w reklamie i biznesie
Autor: Fog Klaus, Budtz Christian, Munch Philip, Blanchette Stephen
Wydawnictwo: Saatchi
ISBN: 9788393239900
Tytuł oryginału: Storytelling - branding i praksis
Język oryginału: duński
Tłumacz: Wasilewski Jacek, Brach Bartłomiej
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 246
Format: 18.5x24.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.71 kg