Storytelling
Narracja w reklamie i biznesie

Saatchi

  • Rok wydania: 2011
  • Format: 18.5x24.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
55,00 PLN
Nasza cena
37,95 PLN



Storytelling stał się ideą, bez której trudno sobie wyobrazić debatę o przyszłości marek. Jednak firmy wciąż nie mają pewności, jak i dlaczego storytelling może zmienić je na lepsze. Po co opowiadać? Jak skonstruować przekonująca opowieść? Jak opowiadać by wspierać markę? Tę książkę napisali praktycy dla praktyków, poprzez przykłady z życia wzięte, proste wytyczne i praktyczne narzędzia książka inspiruje do zastosowania storytellingu przy pracy z marką - w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.

Szczegóły

Tytuł: Storytelling
Podtytuł: Narracja w reklamie i biznesie
Autor: Fog Klaus, Budtz Christian, Munch Philip, Blanchette Stephen
Wydawnictwo: Saatchi
ISBN: 9788393239900
Tytuł oryginału: Storytelling - branding i praksis
Język oryginału: duński
Tłumacz: Wasilewski Jacek, Brach Bartłomiej
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 246
Format: 18.5x24.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.71 kg

Recenzje