Autorzy starają się uwypuklić problemy związane z postrzeganiem przez człowieka dynamicznej przestrzeni relacji między obrazem a rzeczywistością. Przewodnim celem, jaki sobie stawiają, jest porządkowanie myślenia o tym, jak człowiek uczy się widzieć i organizuje swoje wyobrażenie świata ze względu na widzenie.
Podręcznik adresowany jest do studentów i wykładowców akademickich kulturoznawstwa, a także historii sztuki, teatrologii, socjologii, psychologii oraz innych kierunków humanistycznych. Publikacja będzie też z pewnością niezwykle cenna dla wszystkich czytelników, których interesują zagadnienia kultury wizualnej oraz jej powiązania z polityką i zmieniającą się obyczajowością.
Szczegóły
Tytuł: Antropologia kultury wizualnejPodtytuł: zagadnienia i wybór tekstów
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Seria: Wiedza o kulturze
ISBN: 9788323508557
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 752
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 1.05 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
50 teorii sztuki, które powinieneś znać
Wydawnictwo Naukowe PWN
Emocje w kulturze
Narodowe Centrum Kultury
Za fotografię!
W stronę radykalnego programu socjologii wizualnej
W stronę radykalnego programu socjologii wizualnej
Fundacja Bęc Zmiana