Éric Maigret, profesor socjologii mediów na Uniwersytecie Paris III, Sorbonne-Nouvelle, pracownik naukowy w Krajowym Centrum Badań Naukowych, wykładowca w Instytucie Nauk Politycznych w Paryżu. Chociaż rola mediów masowych jest w sferze społecznej bezdyskusyjna, trudna jest jednak do uchwycenia. Dyskusja grzęźnie, oscylując między protestami przeciwko skandalizującym programom typu reality show, przeciwko zaniedbywaniu kultury i demokracji na korzyść „komunikatywności” a nadzieją na przejrzystość i wiarygodność, jaką umożliwiają nowoczesne techniki przekazu.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
OFICYNA NAUKOWA Elżbieta Nowakowska-Sołtan
Leśna 17
05-071 Długa Szlachecka (Polska)
tel: 691031334
email: esoltan@data.pl
Szczegóły
Tytuł: Socjologia komunikacji i mediówAutor: Eric Maigret
Wydawnictwo: Oficyna Naukowa
Seria: DISCIPLINAE
ISBN: 9788377370094
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 512
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.642 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Socjologia designu wyd.2
CeDeWu
Współczesne problemy socjologii wiedzy
W 80-lecie Ideologii i utopii Karla Manheima
W 80-lecie Ideologii i utopii Karla Manheima
Warszawskie Wydawnictwo Socjologiczne