W nowej rynkowej rzeczywistości, w której firmy nastawione są nie tylko na efektywność, ale również na modernizację czy chociażby na przetrwanie, czerpią one swoją energię albo z zewnątrz (z otoczenia), albo z wewnątrz organizacji, w tym przede wszystkim dzięki swoim pracownikom. To ludzie bowiem nadają sens działalności przedsiębiorstwa. To oni silni wiedzą dostrzegają szansę tkwiącą w wartościach i symbolach integrujących. Nic więc dziwnego, że zarządzanie przez kulturę przez wielu teoretyków i praktyków jest uważane za najbardziej nowoczesną tendencję w zarządzaniu. Twierdzą oni, że jest to źródło sukcesów i przewagi konkurencyjnej poszczególnych przedsiębiorstw. I o tym jest ta książka.
Szczegóły
Tytuł: Kultura w organizacji Identyfikacja kultur znanych firmAutor: Lidia Zbiegień-Maciąg
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301154554
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 198
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.25 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Rekrutacja i selekcja personelu
C. H. Beck
Obce dziecko
Filia
Tajemnicza śmierć Marianny Biel
Dolnośląskie
Zbrodnia nad urwiskiem
Dolnośląskie
Dziewczyna bez skóry
Słowne (dawniej Burda Książki)
Termomodernizacja budynków Ocena efektów energetycznych
Wydawnictwo Naukowe PWN
Odnalezione marzenia w.2017
Książnica
Przybysz
Novae Res