Marketing wartości społecznych Tom 21

Wydawnictwo Naukowe UAM

  • Rok wydania: 2003
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
31,50 PLN
Nasza cena
27,70 PLN



MICHAŁ STASIAKIEWICZ Psychologiczne problemy społecznej reklamy DOBROSŁAWA BARTKOWSKA-NOWAK "Marketing wartości społecznych "jako metafora społecznej perswazji na przykładzie akcji prośrodowiskowych WIESŁAW BANACH Czy możliwy jest "marketing wartości społecznych" JAKUB ISAŃSKI Rola mediów, jako rynku przedstawiania cech gości, w przyciąganiu turystów MAGDALENA WEGNER-JEZIERSKA Znaczenie doboru wartości w tworzeniu skutecznego przekazu reklamowego JOLANTA MILUSKA Moda jako instrument rozpowszechniania wartości HANNA MAMZER " Tytus Andronikus ". Teatr, film czy widowisko z wartości MARIA STRYKOWSKA Przedsiębiorczość jako realizacja pożądanych wartości społecznych

Szczegóły

Tytuł: Marketing wartości społecznych Tom 21
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
Seria: CZŁOWIEK I SPOŁECZEŃSTWO
Kod paskowy: 9788323213505
ISBN: 832321350X
Języki: polski
Rok wydania: 2003
Ilość stron: 144
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: