MICHAŁ STASIAKIEWICZ
Psychologiczne problemy społecznej reklamy
DOBROSŁAWA BARTKOWSKA-NOWAK
"Marketing wartości społecznych "jako metafora społecznej perswazji na przykładzie akcji prośrodowiskowych
WIESŁAW BANACH
Czy możliwy jest "marketing wartości społecznych"
JAKUB ISAŃSKI
Rola mediów, jako rynku przedstawiania cech gości, w przyciąganiu turystów
MAGDALENA WEGNER-JEZIERSKA
Znaczenie doboru wartości w tworzeniu skutecznego przekazu reklamowego
JOLANTA MILUSKA
Moda jako instrument rozpowszechniania wartości
HANNA MAMZER
" Tytus Andronikus ". Teatr, film czy widowisko z wartości
MARIA STRYKOWSKA
Przedsiębiorczość jako realizacja pożądanych wartości społecznych
Szczegóły
Tytuł: Marketing wartości społecznych Tom 21Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
Seria: CZŁOWIEK I SPOŁECZEŃSTWO
Kod paskowy: 9788323213505
ISBN: 832321350X
Języki: polski
Rok wydania: 2003
Ilość stron: 144
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Niewidzialna forteca
Egmont
Biotechnologia roślin
Wydawnictwo Naukowe PWN
Herezja
Albatros
Kalendarz 2013 Pan Kuleczka
Media Rodzina
Labirynt Fauna
Kino Świat
Nowy porządek wolności
Etyka społeczna Jana Pawła II - wizja dla zjednoczonej Europy
Societas Vistulana Towarzystwo Naukowe Młodych Historyków
Zagadnienia prawne finansów i gospodarki samorządu terytorialnego
Dom Organizatora Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa