Biznes międzynarodowy-obszary decyzji strategicznych

Key Text

  • Rok wydania: 2000
  • Format: 16.5x24.0 cm
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
12,60 PLN
Nasza cena
10,06 PLN
Oszczędzasz 21%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 5,69 zł



Podręcznik obejmuje podstawowy wyklad biznesu miedzynarodowego podporzadkowany koncepcji przedsiebiorstwa widzianego jako uczestnika miedzynarodowych strategii i miedzynarodowych operacji.

Treść jego obejmuje wykłady na temat: zarządzania, marketingu i finansów międzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu międzynarodowego, inwestycji zagranicznych, korporacji transnarodowych.

Podręcznik uwzględnia w szerszym zakresie, niż to się zwykle dzieje, problematykę zarządzania finansowego. Wiąże kwestie decyzji finansowych z całokształtem decyzji strategicznych w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Jest to wyjście naprzeciw współczesnym tendencjom w myśleniu o internacjonalizacji, co jest bardzo potrzebne przedsiębiorstwom polskim.

Książka kończy się rozważaniami na temat wizerunku inwestycyjnego Polski, jej atrakcyjności dla zagranicznych inwestorów i roli naszego systemu finansowego w przyciąganiu inwestycji zagranicznych.

Poszczególne rozdziały napisane zostały według wspólnego planu dydaktycznego. Struktura każdego rozdziału jest nastepująca:

* Synteza;
* Wskazanie problematyki, którą student powinien opanować po przestudiowaniu rozdziału;
* Wykład podstawowych pojęć, procesów, problemów, tendencji;
* Przykład lub przykłady praktyczne ze wskazaniem problemów do dyskusji;
* Pytania kontrolne;
* Literatura zalecana;

Szczegóły

Tytuł: Biznes międzynarodowy-obszary decyzji strategicznych
Podtytuł:

Autor: Marcin K. Nowakowski
Wydawnictwo: Key Text
Kod paskowy: 9788387251666
ISBN: 8387251666
Rok wydania: 2000
Ilość stron: 464
Format: 16.5x24.0 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.64 kg

Recenzje