Podręcznik obejmuje podstawowy wyklad biznesu miedzynarodowego podporzadkowany koncepcji przedsiebiorstwa widzianego jako uczestnika miedzynarodowych strategii i miedzynarodowych operacji.
Treść jego obejmuje wykłady na temat: zarządzania, marketingu i finansów międzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu międzynarodowego, inwestycji zagranicznych, korporacji transnarodowych.
Podręcznik uwzględnia w szerszym zakresie, niż to się zwykle dzieje, problematykę zarządzania finansowego. Wiąże kwestie decyzji finansowych z całokształtem decyzji strategicznych w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Jest to wyjście naprzeciw współczesnym tendencjom w myśleniu o internacjonalizacji, co jest bardzo potrzebne przedsiębiorstwom polskim.
Książka kończy się rozważaniami na temat wizerunku inwestycyjnego Polski, jej atrakcyjności dla zagranicznych inwestorów i roli naszego systemu finansowego w przyciąganiu inwestycji zagranicznych.
Poszczególne rozdziały napisane zostały według wspólnego planu dydaktycznego. Struktura każdego rozdziału jest nastepująca:
* Synteza;
* Wskazanie problematyki, którą student powinien opanować po przestudiowaniu rozdziału;
* Wykład podstawowych pojęć, procesów, problemów, tendencji;
* Przykład lub przykłady praktyczne ze wskazaniem problemów do dyskusji;
* Pytania kontrolne;
* Literatura zalecana;
Treść jego obejmuje wykłady na temat: zarządzania, marketingu i finansów międzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu międzynarodowego, inwestycji zagranicznych, korporacji transnarodowych.
Podręcznik uwzględnia w szerszym zakresie, niż to się zwykle dzieje, problematykę zarządzania finansowego. Wiąże kwestie decyzji finansowych z całokształtem decyzji strategicznych w zarządzaniu przedsiębiorstwami. Jest to wyjście naprzeciw współczesnym tendencjom w myśleniu o internacjonalizacji, co jest bardzo potrzebne przedsiębiorstwom polskim.
Książka kończy się rozważaniami na temat wizerunku inwestycyjnego Polski, jej atrakcyjności dla zagranicznych inwestorów i roli naszego systemu finansowego w przyciąganiu inwestycji zagranicznych.
Poszczególne rozdziały napisane zostały według wspólnego planu dydaktycznego. Struktura każdego rozdziału jest nastepująca:
* Synteza;
* Wskazanie problematyki, którą student powinien opanować po przestudiowaniu rozdziału;
* Wykład podstawowych pojęć, procesów, problemów, tendencji;
* Przykład lub przykłady praktyczne ze wskazaniem problemów do dyskusji;
* Pytania kontrolne;
* Literatura zalecana;
Szczegóły
Tytuł: Biznes międzynarodowy-obszary decyzji strategicznychPodtytuł:
Autor: Marcin K. Nowakowski
Wydawnictwo: Key Text
Kod paskowy: 9788387251666
ISBN: 8387251666
Rok wydania: 2000
Ilość stron: 464
Format: 16.5x24.0 cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.64 kg