Marketing Zagadnienia współczesne

Passat Paweł Pietrzyk Wydawnictwo

  • Rok wydania: 2008
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
40,30 PLN
Nasza cena
32,29 PLN



W otoczeniu przedsiębiorstw zachodzą coraz szybsze zmiany, tak w zakresie technologii, jak i w sferze badań naukowych. Dynamicznym zmianom podlegają również obszary zarządzania oraz marketingu. W natłoku obowiązków osoby zarządzające przedsiębiorstwami mają coraz mniej czasu na śledzenie literatury. Jest to głównie zadanie tych, którzy prowadzą badania oraz opracowują i weryfikują teorie. Od wielu lat staramy się to czynić jako zespół pracowników naukowych, współpracujących także z władzami oraz studentami Wyższej szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu.
Przekazując tę syntetycznie napisaną pracę, z ilustracjami praktycznymi oraz ze wskazaniem w aneksie bogatych źródeł do własnych studiów, jako zespół autorski pozostajemy w nadziei, że będzie ona użyteczna zarówno dla pracowników przedsiębiorstw, jak i studentów.

Szczegóły

Tytuł: Marketing Zagadnienia współczesne
Podtytuł:

Autor: Henryk Mruk
Wydawnictwo: Passat Paweł Pietrzyk Wydawnictwo
ISBN: 9788361053125
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 242
Oprawa: miękka
Waga: 0.32 kg

Recenzje