Zamiarem redaktorów tomu było przygotowanie ciekawego zbioru opracowań, który wnikliwie analizowałby przemiany zachodzące na polskim rynku medialnym po 1989 roku. Rozważania te prowadzone zaś są tak z płaszczyzny prawnej, jak i etycznej.
Fragment Wstępu
Szczegóły
Tytuł: Prawo, etyka czy rynek?Podtytuł: Zmiany w polskich mediach po 1989 roku
Wydawnictwo: Adam Marszałek
Seria: Oblicza Mediów
ISBN: 9788376116341
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 226
Format: 16.0x22.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wielcy Filozofowie 22 Społeczeństwo otwarte i jego wrogowie Tom 2
Wydawnictwo Naukowe PWN
Honor horror i klasycy Eseje
Pogranicze
Kasia i okrutny czarownik
Warszawska Firma Wydawnicza
O Polsce w wersalu
Adam Marszałek