Zawartość mediów masowych od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowania
Adam Marszałek
Niniejszy tom charakteryzuje niejednorodny dobór tematów. Poszczególne artykuły różni nie tylko tematyka, ale także metodologia, co pozwala zaprezentować heterogeniczne spojrzenie na środki masowego przekazu i przypuszczalnie przyczyni się do zwiększenia kręgu potencjalnych czytelników.
Ze Wstępu
Szczegóły
Tytuł: Zawartość mediów masowych od kultury popularnej przez studia genderowe do języka komunikowaniaWydawnictwo: Adam Marszałek
Seria: NAUKA O KOMUNIKOWANIU
ISBN: 9788376116280
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 366
Format: 15.5x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.548 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Nowy Testament Opowieści Biblijne
"Inwestycje"
Wyprawy krzyżowe i państwa krzyżowców
KSIĄŻKA I WIEDZA
Spacer w cieniu t.2
Świat Książki
Skrzat Skierka i leśne zwierzęta
Elżbieta Jarmołkiewicz
Mój cudowny świat księżniczek
Koloruję według wzoru 4
Koloruję według wzoru 4
Welpol Adventure
Historie niesione we śnie
Novae Res
Pierwsi Polacy w Ameryce
Adam Marszałek
Marketing Fashion
Fairchild Books