Niniejsze opracowanie stanowi pomoc dydaktyczną w zakresie marketingu produktu. Zawiera przede wszystkim teoretyczne podejście do marketingu, z jego implementacją do praktyki, co zilustrowano za pomocą zamieszczonych przykładów. Ogólne potraktowanie wybranych zagadnień z dziedziny marketingu produktu nadaje skryptowi uniwersalny charakter i nie ogranicza grona jego potencjalnych adresatów i użytkowników. Przykłady z rynku turystycznego, które obrazujące różne metody marketingowe, czynią ów skrypt szczególnie użytecznym dla studentów kierunków turystycznych o profilu zarządzania i marketingu. Opracowanie może zatem stanowić teoretyczną kanwę i przyczynek do dalszych studiów związanych z marketingiem specjalistycznym, powiązanym z usługami turystycznymi i rekreacyjnymi.
Szczegóły
Tytuł: Podstawy marketingu produktuPodtytuł: Wybrane zagadnienia
Autor: Grażyna Adamczyk
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu
ISBN: 9788388537974
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 136
Oprawa: miękka
Waga: 0.25 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Prawnokarne zagadnienia wprowadzania do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych lub nieujawnionych źródeł
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
Nałogowy człowiek
Instytut Psychologii Zdrowia PTP
Marketing polityczny w teorii i praktyce
Uniwersytet Wrocławski Wydawnictwo Sp. z o.o.