Podstawy marketingu produktu
Wybrane zagadnienia

Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu

  • Rok wydania: 2011
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
91,10 PLN
Nasza cena
73,00 PLN



Niniejsze opracowanie stanowi pomoc dydaktyczną w zakresie marketingu produktu. Zawiera przede wszystkim teoretyczne podejście do marketingu, z jego implementacją do praktyki, co zilustrowano za pomocą zamieszczonych przykładów. Ogólne potraktowanie wybranych zagadnień z dziedziny marketingu produktu nadaje skryptowi uniwersalny charakter i nie ogranicza grona jego potencjalnych adresatów i użytkowników. Przykłady z rynku turystycznego, które obrazujące różne metody marketingowe, czynią ów skrypt szczególnie użytecznym dla studentów kierunków turystycznych o profilu zarządzania i marketingu. Opracowanie może zatem stanowić teoretyczną kanwę i przyczynek do dalszych studiów związanych z marketingiem specjalistycznym, powiązanym z usługami turystycznymi i rekreacyjnymi.


Szczegóły

Tytuł: Podstawy marketingu produktu
Podtytuł: Wybrane zagadnienia

Autor: Grażyna Adamczyk
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu
ISBN: 9788388537974
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 136
Oprawa: miękka
Waga: 0.25 kg

Recenzje