Współprace między przedsiębiorstwami
- odniesienie do polskiej praktyki

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

  • Rok wydania: 2011
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
35,00 PLN
Nasza cena
29,10 PLN



Współpraca między przedsiębiorstwami - zarówno krajowymi, jak i z różnych krajów - stała się potężną dźwignią ich rozwoju i internacjonalizacji. Tymczasem w polskim sektorze MSP jest raczej zjawiskiem rzadkim. Nie jest postrzegana przez przedsiębiorstwa jako narzędzie pomocne w ich rozwoju na rynkach zagranicznych, a także na rynku polskim. Dominującą relacją między firmami jest konkurencja, łącznie z nieuczciwą. Powstaje zatem pytanie o przyczyny tego stanu rzeczy. Dlaczego niski jest poziom współpracy i niska skłonność do jej podejmowania, odmiennie niż w wielkich, ale także w wielu małych i średnich firmach zagranicznych? Dlaczego w Polsce przedsiębiorstwa zachowują się inaczej, niż wskazuje na to ogólny trend rozwoju kapitalizmu i organizacji biznesu? Czy zachowania polskich MSP podważają teorię kapitalizmu aliansowego i są sprzeczne z teorią zasobową oraz teorią przedsiębiorstwa opartego na wiedzy? Czy przedsiębiorstwa polskie działają wbrew własnym interesom? Książka zawiera próbę odpowiedzi na te pytania.

Szczegóły

Tytuł: Współprace między przedsiębiorstwami
Podtytuł: - odniesienie do polskiej praktyki

Autor: Marianna Strzyżewska
Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
ISBN: 9788373786608
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 248
Oprawa: miękka
Waga: 0.42 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: