Sprzedając zmianę
107 sekretów, które pozwolą zwiększyć sprzedaż dzięki zarządzaniu zmianą
Studio Emka
W czasach globalizacji i Internetu sprzedawcom grozi marginalizacja.
Tradycyjne podejście polegające na sprzedawaniu rozwiązań problemów, już nie wytrzymuje próby czasu. Aby przetrwać, sprzedawcy muszą stać się agentami zmiany pomagającymi klientom nie tylko radzić sobie z trudnościami, ale nade wszystko osiągać zamierzone cele.
To nowe ukierunkowane na zmianę podejście jest kolejnym krokiem w ewolucji sprzedaży, które pozwoli stworzyć głębsze, przynoszące większe zyski związki z klientami.
W dzisiejszym świecie zmiana stanowi imperatyw. Aby odnieść sukces w biznesie XXI wieku, sprzedawcy i ich firmy muszą nie tylko przystosować się do zmian, ale kierować nini, uzyskując dla swoich klientów realne korzyści.
Podczas dwudziestu lat pracy - ostatnio dla Microsoftu - Brett Clay zebrał kompletne informacje pozwalające sprzedawcom zorientowanym na zmianę odnaleźć klucz do sprawnego działania w nowej rzeczywistości.
Kto przeczyta Sprzedając zmianę ten dowie się, jak:
- zwiększyć swój dochód i zysk
- osiągnąć i utrzymać wyższe marże
- stać się dla swoich klientów strategicznym źródłem
- pokonać konkurentów
- aktywnie tworzyć wartość i być zaufanym doradcą
- tworzyć silne, długoterminowe związki z klientami
Tradycyjne podejście polegające na sprzedawaniu rozwiązań problemów, już nie wytrzymuje próby czasu. Aby przetrwać, sprzedawcy muszą stać się agentami zmiany pomagającymi klientom nie tylko radzić sobie z trudnościami, ale nade wszystko osiągać zamierzone cele.
To nowe ukierunkowane na zmianę podejście jest kolejnym krokiem w ewolucji sprzedaży, które pozwoli stworzyć głębsze, przynoszące większe zyski związki z klientami.
W dzisiejszym świecie zmiana stanowi imperatyw. Aby odnieść sukces w biznesie XXI wieku, sprzedawcy i ich firmy muszą nie tylko przystosować się do zmian, ale kierować nini, uzyskując dla swoich klientów realne korzyści.
Podczas dwudziestu lat pracy - ostatnio dla Microsoftu - Brett Clay zebrał kompletne informacje pozwalające sprzedawcom zorientowanym na zmianę odnaleźć klucz do sprawnego działania w nowej rzeczywistości.
Kto przeczyta Sprzedając zmianę ten dowie się, jak:
- zwiększyć swój dochód i zysk
- osiągnąć i utrzymać wyższe marże
- stać się dla swoich klientów strategicznym źródłem
- pokonać konkurentów
- aktywnie tworzyć wartość i być zaufanym doradcą
- tworzyć silne, długoterminowe związki z klientami
Szczegóły
Tytuł: Sprzedając zmianęPodtytuł: 107 sekretów, które pozwolą zwiększyć sprzedaż dzięki zarządzaniu zmianą
Autor: Brett Clay
Wydawnictwo: Studio Emka
ISBN: 9788363773038
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 276
Oprawa: miękka
Waga: 0.36 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Rozmówki planszowe polsko czeskie
Red Point Publishing
Islam i Jezus Prawda i fakty
Dobry Skarbiec
Arab strzela Żyd się cieszy
Świat Książki
Francuzki nie sypiają same
Albatros
Jazda z Hołkiem
ABC dobrego kierowcy
ABC dobrego kierowcy
G+J Gruner+Jahr Polska
Mia and Me Magiczna księga 1 Mia i faun
Media Service Zawada
Zostań, jeśli kochasz
Tom I
Tom I
Nasza Księgarnia
Wróć, jeśli pamiętasz
Tom I
Tom I
Nasza Księgarnia