Książka wprowadza czytelnika w świat relacji międzyludzkich, z jakimi mamy do czynienia w pracy zawodowej. Zostały w niej przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatne każdemu niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego, jak i pełnionej funkcji.
Budowanie i utrzymywanie satysfakcjonujących relacji z współpracownikami i klientami to podstawa sprawnego zarządzania, dlatego po książkę powinien sięgnąć każdy menadżer. Skuteczny szef musi umieć jasno się wypowiadać, aktywnie słuchać, dostrzegać ukryty sens wypowiedzi, wspierać, przekonywać i motywować do działania. Jak to wszystko osiągnąć Trzeba efektywnie się komunikować!
Poprzez praktyczne wskazówki oraz przykłady z życia, czytelnik nauczy się:
budować dobre relacje,
rozumieć intencje i zachowania drugiej strony,
pokonywać pojawiające się trudności,
przeobrażać konflikt w efektywną dyskusję.
Pomimo tematyki biznesowej, książkę tę powinien przeczytać każdy przecież komunikacja i budowanie relacji towarzyszy nam w każdym momencie życia.
Szczegóły
Tytuł: Jak zwiększyć swoją siłę czyli o skutecznej komunikacji w biznesieAutor: Marta Makara-Studzińska
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566029
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 200
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inspirująca komunikacja
Podręcznik dla liderów
Podręcznik dla liderów
Jarosław Szulski & Co
Sprzedaż Tylko sprawdzone techniki
Samo Sedno