Podczas tworzenia tego przewodnika towarzyszyła nam myśl przewodnia Alberta Einsteina:
„Przedszkolak powinien opuszczać przedszkole jako harmonijna osobowość, a nie jako specjalista”. Dlatego też zabawy, które proponujemy, koncentrują się przede wszystkim na rozwijaniu dziecięcej spontaniczności i odczuwaniu radości z tworzenia własnych prac – nie chodzi o mistrzowskie rękodzieła, lecz o rozwój małych rąk, rozbudzenie wyobraźni i dobry nastrój.
Nacisk kładziemy też na zdobycie umiejętności społecznych, rozwój uczuć i „przyglądanie się” własnym emocjom, aby od najmłodszych lat mały człowiek potrafił odnaleźć się w otaczającej go rzeczywistości.
Ruch jest bardzo ważnym elementem właściwego rozwoju dziecka, dlatego umieściłyśmy w naszym przewodniku wiele propozycji zabaw na świeżym powietrzu – często inspirowanych pięknem otaczającej nas przyrody.
Wielość i różnorodność ćwiczeń językowych stanowi pomoc w aktywnością małego dziecka, które uczy się wyrażać słowami to, czego doświadcza, co myśli, czuje i postrzega.
Mamy nadzieję, że ten przewodnik metodyczny posłuży jako zbiór sprawdzonych „przepisów”, aby zachęcić małego człowieka do poznawania świata wszystkimi zmysłami, pomagając w jego wszechstronnym rozwoju.
Od Autorek
„Przedszkolak powinien opuszczać przedszkole jako harmonijna osobowość, a nie jako specjalista”. Dlatego też zabawy, które proponujemy, koncentrują się przede wszystkim na rozwijaniu dziecięcej spontaniczności i odczuwaniu radości z tworzenia własnych prac – nie chodzi o mistrzowskie rękodzieła, lecz o rozwój małych rąk, rozbudzenie wyobraźni i dobry nastrój.
Nacisk kładziemy też na zdobycie umiejętności społecznych, rozwój uczuć i „przyglądanie się” własnym emocjom, aby od najmłodszych lat mały człowiek potrafił odnaleźć się w otaczającej go rzeczywistości.
Ruch jest bardzo ważnym elementem właściwego rozwoju dziecka, dlatego umieściłyśmy w naszym przewodniku wiele propozycji zabaw na świeżym powietrzu – często inspirowanych pięknem otaczającej nas przyrody.
Wielość i różnorodność ćwiczeń językowych stanowi pomoc w aktywnością małego dziecka, które uczy się wyrażać słowami to, czego doświadcza, co myśli, czuje i postrzega.
Mamy nadzieję, że ten przewodnik metodyczny posłuży jako zbiór sprawdzonych „przepisów”, aby zachęcić małego człowieka do poznawania świata wszystkimi zmysłami, pomagając w jego wszechstronnym rozwoju.
Od Autorek
Ostrzeżenia:
Ostrzeżenie! Książka zawiera drobne elementy, które grożą zadławieniem. Nieodpowiednia dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.
oznakowanie CE; symbol 0?3
Producent:
Dressler Dublin sp. z o.o
ul. Poznańska 91
05-850 Ożarów Mazowiecki (PL)
tel: +48 22 733 50 00
email: wydawnictwo@dressler.com.pl
Szczegóły
Tytuł: Teczka 3-latka. Zgaduję, rysuję, maluję. Przewodnik metodyczny. Część 2Autor: Paulina Gularska-Misiak, Wanda Jaroszewska
Wydawnictwo: Olesiejuk
ISBN: 9788378444978
Kategoria: Podręczniki
Przedszkole
Przedmiot: Wychowanie przedszkolne
Typ: Materiały dla nauczyciela
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 184
Format: 16.5 x 23.5 cm
Oprawa: broszurowa
Waga: 0.31 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Akademia. 3 lata
Greg
Domowa akademia 3-latek. Rozum mam - myśle sam!
Zielona Sowa
Wróżki ratują święta
Skrzat
Charlie i wielka szklana winda
Trefl Books