Nowoczesny podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. Co więcej, w książce omówiono doświadczenia przedsiębiorstw z ostatnich lat.
Szczegóły
Tytuł: Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmyAutor: Garbarski Lechosław, Rutkowski Ireneusz, Wrzosek Wojciech
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320813180
ISBN: 8320813182
Języki: polski
Rok wydania: 2001
Ilość stron: 689
Format: 16x23cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.95 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Prawo międzynarodowe publiczne
2. Wydanie
2. Wydanie
C. H. Beck
Uczeń Jedi - Ś
Egmont
Prawo UE Casebook wybór część I 1963-1995
PRAWO I PRAKTYKA GOSPODARCZA
Charlie Bone i Magiczna kula
Zielona Sowa
Modlitwa o deszcz
W.A.B.
Maska śmierci
Amber
Twoja ciąża tydzień po tygodniu
Buchmann
Pchli pałac
Literackie