Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy

PWE

  • Rok wydania: 2001
  • Format: 16x23cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
69,90 PLN
Nasza cena
58,19 PLN



Nowoczesny podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. Co więcej, w książce omówiono doświadczenia przedsiębiorstw z ostatnich lat.

Szczegóły

Tytuł: Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy
Autor: Garbarski Lechosław, Rutkowski Ireneusz, Wrzosek Wojciech
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320813180
ISBN: 8320813182
Języki: polski
Rok wydania: 2001
Ilość stron: 689
Format: 16x23cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.95 kg

Recenzje