W niniejszej książce autorzy przedstawili 22 podstawowe prawa rządzące sukcesem i niepowodzeniem na rynku. Oto przesłania niektórych z tych praw: marketing jest walką na percepcje, lepiej być pierwszym niż lepszym, jeśli nie możesz być lepszy, to bądź inny, trzeba coś poświęcić, żeby coś zdobyć, dostosuj strategię do swojej pozycji rynkowej, sukces często prowadzi do arogancji, a arogancja do klęski. Autorzy podają w każdej książce serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku.
Szczegóły
Tytuł: 22 niezmienne prawa marketinguAutor: Ries Al., Trout Jack
Wydawnictwo: PWE
Seria: Marketing bez tajemnic
Kod paskowy: 9788320812848
ISBN: 8320812844
Tytuł oryginału: THE 22 IMMUTABLE LAWS OF MARKETING
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Ehrlich Andrzej
Języki: polski
Rok wydania: 2000
Ilość stron: 172
Format: 15x21cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.22 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
My zdies emigranty
W.A.B.
Fizyka 1 Podręcznik dla ZSZ
Szkolne PWN
Macromedia Flash MX 2004
Edition 2000
Ścigany
Egmont