W cyklu „Porażki marek” przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, jakich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reynolds. W części 3 poznamy Porażki Public Relations " firm, które nie zawsze dobrze radzą sobie z kłopotami i wierzą, że najlepszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu. "Kryzys? Jaki kryzys! " - mówią zazwyczaj."
Szczegóły
Tytuł: Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CDAutor: Matt Haig
Wydawnictwo: Bellona
ISBN: 9788360339473
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 2
Format: 14.5x20.5 cm
Oprawa: oprawa twarda
Waga: 0.07 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Egzamin wstępny Historia Testy egzaminacyjne
PLUS Wydawnictwo Akademickie
Syzyfowe prace
Zielona Sowa
Berżeretka bez przepisu
Skrzat
Świnka Peppa 11 Zabawy w Wielkie Sprawy Piękny gol
Media Service Zawada
Piernikowe makabreski
Bellona
Wojsko, Dostojewski i ja czyli stan wojenny w mundurze
Adam Marszałek
Jan Paweł Wielki. Pielgrzym po świecie. Tom 19. Pielgrzymki z roku 1999
Oxford Educational Sp. z o.o.