Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CD

Bellona

  • Rok wydania: 2009
  • Format: 14.5x20.5 cm
  • Oprawa: oprawa twarda
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)
Sugerowana cena
28,40 PLN
Nasza cena
25,83 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 15,79 zł



W cyklu „Porażki marek” przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, jakich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reynolds. W części 3 poznamy Porażki Public Relations " firm, które nie zawsze dobrze radzą sobie z kłopotami i wierzą, że najlepszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu. "Kryzys? Jaki kryzys! " - mówią zazwyczaj."

Producent:
Dressler Dublin sp. z o.o
ul. Poznańska 91
05-850 Ożarów Mazowiecki (PL)
tel: +48 22 733 50 00
email: wydawnictwo@dressler.com.pl


Szczegóły

Tytuł: Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CD
Autor: Matt Haig
Wydawnictwo: Bellona
ISBN: 9788360339473
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 2
Format: 14.5x20.5 cm
Oprawa: oprawa twarda
Waga: 0.07 kg

Recenzje