Wewnętrzny atut. Strategia, która wyzwoli ukryty potencjał twojej firmy

Wolters Kluwer

  • Rok wydania: 2009
  • Format: 15x21 cm
  • Oprawa: oprawa twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
63,00 PLN
Nasza cena
50,54 PLN



Autor książki, Robert H. Bloom, twierdzi, że każde przedsiębiorstwo może wykształcić u siebie przynajmniej jedno cenne źródło przewagi konkurencyjnej, które stanie się fundamentem rozwoju firmy. Nazywa je wewnętrznym atutem ". Ten atut zwykle pozostaje niezauważony, ukryty głęboko w wykonywanej działalności lub w pomyśle, na którym opiera się funkcjonowanie firmy. Dzięki odkryciu wewnętrznego atutu i dotarciu z nim do świadomości klientów można zainicjować dynamiczny rozwój firmy. Przedstawiona w książce strategia opiera się na czterdziestopięcioletnim doświadczeniu autora w pobudzaniu wzrostu różnego typu i wielkości firm i marek, w tym tak znanych, jak Southwest Airlines, T-Mobile, TGI Friday`s, Nestlé i L`Oréal. Posługując się procesem odkrywania możliwości wzrostu, autor udostępnia swoją strategię wszystkim tym, którzy dobrze znają swoją branżę, lecz nie potrafią opracować strategii wzrostu dla swojej firmy. "

Szczegóły

Tytuł: Wewnętrzny atut. Strategia, która wyzwoli ukryty potencjał twojej firmy
Autor: Robert H. Bloom
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788375266580
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 264
Format: 15x21 cm
Oprawa: oprawa twarda
Waga: 0.384 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: