Autor książki, Robert H. Bloom, twierdzi, że każde przedsiębiorstwo może wykształcić u siebie przynajmniej jedno cenne źródło przewagi konkurencyjnej, które stanie się fundamentem rozwoju firmy. Nazywa je wewnętrznym atutem ". Ten atut zwykle pozostaje niezauważony, ukryty głęboko w wykonywanej działalności lub w pomyśle, na którym opiera się funkcjonowanie firmy. Dzięki odkryciu wewnętrznego atutu i dotarciu z nim do świadomości klientów można zainicjować dynamiczny rozwój firmy. Przedstawiona w książce strategia opiera się na czterdziestopięcioletnim doświadczeniu autora w pobudzaniu wzrostu różnego typu i wielkości firm i marek, w tym tak znanych, jak Southwest Airlines, T-Mobile, TGI Friday`s, Nestlé i L`Oréal. Posługując się procesem odkrywania możliwości wzrostu, autor udostępnia swoją strategię wszystkim tym, którzy dobrze znają swoją branżę, lecz nie potrafią opracować strategii wzrostu dla swojej firmy. "
Szczegóły
Tytuł: Wewnętrzny atut. Strategia, która wyzwoli ukryty potencjał twojej firmyAutor: Robert H. Bloom
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788375266580
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 264
Format: 15x21 cm
Oprawa: oprawa twarda
Waga: 0.384 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Rowerem do Afganistanu
Libra Pl