W swojej najnowszej książce Al Ries i Laura Ries -- znani specjaliści z dziedziny marketingu -- nakłaniają do odejścia od reklamy jako głównego narzędzia marketingu na rzecz public relations. Bardzo długo reklama była pierwszoplanowym sposobem dotarcia do klienta i na nią przeznaczono największe środki. Ta era już się kończy. Teraz główny nacisk trzeba położyć na narzędzia z zakresu public relations, a reklamę stosować tylko pomocniczo. Pierwsze trzy części książki dotyczą: powodów spadku znaczenia reklamy, rosnącego znaczenia public relations i nowej roli reklamy w tej zmieniającej się sytuacji. W części czwartej zostały pokazane różnice między reklamą a public relations, a w piątej autorzy radzą, jak godzić reklamę z public relations i przygotowywać kampanie z
Szczegóły
Tytuł: Upadek reklamy i wzlot public relationsAutor: Ries Al. I Laura
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320815139
ISBN: 8320815134
Tytuł oryginału: THE FALL OF ADVERTISING AND THE RISE OF PR
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Ciszewska Mariola
Języki: polski
Rok wydania: 2004
Ilość stron: 288
Format: 14x20cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Kodeks pracy z omówieniem
Dom Wydawniczy ABC
Astma
Przyczyny - objawy - leczenie - tryb życia
Przyczyny - objawy - leczenie - tryb życia
PZWL Wydawnictwo Lekarskie
Błąd medyczny
Krakowskie Wydawnictwo Medyczne