W podręczniku w bardzo przystępny sposób wyjaśnione są podstawowe pojęcia z zakresu marketingu. Dużą zaletą podręcznika jest wzbogacenie treści teoretycznych licznymi przykładami, które przybliżają uczniom omawiane zagadnienia.
W roku szkolnym 2014/2015 podręcznik może być wykorzystywany w szkołach, które realizują programy nauczania opracowane zarówno na podstawie nowej jak i starej podstawy programowej kształcenia w zawodach.
Podręcznik jest przeznaczony do kształcenia w zawodach technik ekonomista, technik handlowiec i technik rachunkowości, ale może być wykorzystywany również w szkołach kształcących w innych zawodach, w których uczniowie powinni poznać podstawowe zagadnienia z zakresu marketingu.
Szczegóły
Tytuł: Marketing PodręcznikPodtytuł: Szkoła ponadgimnazjalna
Autor: Musiałkiewicz Jacek
Wydawnictwo: Ekonomik
ISBN: 9788374491174
Kategoria: Podręczniki
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 160
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.24 kg