Marketing w organizacjach non profit
Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
Omówione zagadnienia:
Czy stosowanie marketingu w organizacjach non profit jest potrzebne?,
Czy jest to właściwe z etycznego punktu widzenia?,
Jakie są korzyści przyjęcia podejścia marketingowego?,
Jak wdrożyć strategie marketingowe w organizacjach non profit?,
Jak dostosować marketing organizacji do specyfiki różnych rodzajów działalności non profit?
Czy stosowanie marketingu w organizacjach non profit jest potrzebne?,
Czy jest to właściwe z etycznego punktu widzenia?,
Jakie są korzyści przyjęcia podejścia marketingowego?,
Jak wdrożyć strategie marketingowe w organizacjach non profit?,
Jak dostosować marketing organizacji do specyfiki różnych rodzajów działalności non profit?
Szczegóły
Tytuł: Marketing w organizacjach non profitAutor: Sargeant Adrian
Wydawnictwo: Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
Kod paskowy: 9788389355249
ISBN: 8389355248
Tytuł oryginału: MARKETING MANAGEMENT FOR NONPROFIT ORGANIZATIONS
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Kisiel Wiktor
Języki: polski
Rok wydania: 2004
Ilość stron: 388
Format: 16x24cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.685 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
W obiektywie nauki i lustrze pamięci
Inwestycje
Windows XP ćwiczenia
Mikom
Człowiek w obliczu prawa
Impuls