Reputacja a działania informacyjne organizacji w sytuacjach kryzysowych i determinanty ich wyboru
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Głównym celem pracy jest określenie i zbadanie relacji między działaniami informacyjnymi podmiotów gospodarczych w sytuacjach kryzysowych a ich reputacją oraz określenie czynników, które determinują wybór i skuteczność tych działań, wpływając na możliwość dalszego rozwoju organizacji.
Szczegóły
Tytuł: Reputacja a działania informacyjne organizacji w sytuacjach kryzysowych i determinanty ich wyboruAutor: Waldemar Rydzak
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
ISBN: 9788374175715
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 227
Oprawa: broszura
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Plastusiowy pamiętnik
(Audiobook)
Lissner Studio
Fontes Historiae Antiquae XXI: Pochwała Turii - Rzymska mowa pogrzebowa ku czci żony
Wydawnictwo Naukowe UAM
Teren w antropologii
Praktyka badawcza we współczesnej antropologii kulturowej
Praktyka badawcza we współczesnej antropologii kulturowej
Wydawnictwo Naukowe UAM
Zarządzanie marką
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Zarządzanie antykryzysowe w organizacji
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Światło czy fale?
Wybrane aspekty techniki terahercowej od elektroniki do biomedycyny
Wybrane aspekty techniki terahercowej od elektroniki do biomedycyny
Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej
Piętno Anioła
Papierowy Motyl