Głównym celem monografii jest zbadanie relacji między własnością mediów a public relations. Dotyczy to głównie treści przekazu na rynku medialnym, a ściślej – prasowym. Pojęcie public relations jest przedstawiane jako kształtowanie treści medialnych oraz kształtowanie lub wspieranie wizerunku kraju i jego interesów przez medialne wpływanie na opinię publiczną. Praca ma charakter interdyscyplinarny, lokując się na pograniczu nauk ekonomicznych – studiów nad public relations i medioznawstwa, obejmującego ekonomikę mediów i studia nad systemami medialnymi.
Szczegóły
Tytuł: Własność mediów a Public Relations na rynku prasowymAutor: Andrzejewski Piotr
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
ISBN: 9788374173957
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 305
Oprawa: broszura
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wyznania skruszonego diabła czyli o sposobach kuszenia
Wydawnictwo Misjonarzy Klaretynów
Prawo naturalne i uprawnienia naturalne
Dom Wydawniczy ABC
Oleśnica Plan miasta
Cartomedia
Dionizetti: Belisario
Allegro Corporation
Opowieści biblijne. Tom 13. Jezus spotyka dzieci (książka + CD)
New Media Concept
PODRĘCZNIK ADMINISTRATORA BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI
Presscom Sp.z o.o.
Zarządzanie antykryzysowe w organizacji
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu