Własność mediów a Public Relations na rynku prasowym

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

  • Rok wydania: 2009
  • Oprawa: broszura
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
42,00 PLN
Nasza cena
39,30 PLN



Głównym celem monografii jest zbadanie relacji między własnością mediów a public relations. Dotyczy to głównie treści przekazu na rynku medialnym, a ściślej – prasowym. Pojęcie public relations jest przedstawiane jako kształtowanie treści medialnych oraz kształtowanie lub wspieranie wizerunku kraju i jego interesów przez medialne wpływanie na opinię publiczną. Praca ma charakter interdyscyplinarny, lokując się na pograniczu nauk ekonomicznych – studiów nad public relations i medioznawstwa, obejmującego ekonomikę mediów i studia nad systemami medialnymi.



Szczegóły

Tytuł: Własność mediów a Public Relations na rynku prasowym
Autor: Andrzejewski Piotr
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
ISBN: 9788374173957
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 305
Oprawa: broszura

Recenzje