Kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów na przykładzie młodych Europejczyków

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

  • Rok wydania: 2011
  • Oprawa: broszura
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
20,00 PLN
Nasza cena
14,48 PLN
Oszczędzasz 28%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



W książce przedstawiono zróżnicowanie kulturowe społeczeństw ze szczególnym uwzględnieniem ich zachowań konsumenckich. Wyróżniono czynniki kulturowe,które w większym lub mniejszym stopniu wpływają na podejmowanie decyzji nabywczych. Dokonano tego na przykładzie badań przeprowadzonych w ośmiu krajach europejskich, tj. Czechach, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Niemczech, Polsce, Portugalii oraz Wielkiej Brytanii.


Szczegóły

Tytuł: Kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów na przykładzie młodych Europejczyków
Autor: Małgorzata Bartosik-Purgat
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
ISBN: 9788374175319
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 382
Oprawa: broszura

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: