Kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów na przykładzie młodych Europejczyków
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
W książce przedstawiono zróżnicowanie kulturowe społeczeństw ze szczególnym uwzględnieniem ich zachowań konsumenckich. Wyróżniono czynniki kulturowe,które w większym lub mniejszym stopniu wpływają na podejmowanie decyzji nabywczych. Dokonano tego na przykładzie badań przeprowadzonych w ośmiu krajach europejskich, tj. Czechach, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Niemczech, Polsce, Portugalii oraz Wielkiej Brytanii.
Szczegóły
Tytuł: Kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów na przykładzie młodych EuropejczykówAutor: Małgorzata Bartosik-Purgat
Wydawnictwo: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
ISBN: 9788374175319
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 382
Oprawa: broszura
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Szara mysz z chaty na skraju wspomnień
Mimochodem
Koty, psy, myszy
Alegoria