Instytucja sponsoringu jest powszechnie wykorzystywanym narzędziem marketingowym, które służy nie tylko promowaniu jakiejś marki (brand’u), firmy przedsiębiorcy (ewentualnie osoby fizycznej), ale również jest narzędziem, które służy tzw. komunikacji społecznej (z potencjalnymi partnerami, klientami), spełnianiu idei społecznej odpowiedzialności biznesu, a przede wszystkim jest jednym ze źródeł finansowania sportu.
Książka stanowi interesujące dla potencjalnych stron umowy sponsoringu kompendium aktualnego stanu prawnego analizowanej materii, a także współczesnych poglądów doktryny oraz tendencji rozwoju dotyczących umowy sponsoringu.
Przedstawione zostały przesłanki, które uzmysławiają, dlaczego zjawisko sponsoringu w sporcie jest tak popularnym i skutecznym dla osiągnięcia celów wizerunkowych narzędziem marketingowym. Wskazane zostały również pewne zagadnienia w przedmiocie szeroko pojętego zarządzania ryzykiem przy zawieraniu i wykonywaniu umowy sponsoringu. Wskazane zostały potencjalne oraz rzeczywiste zagrożenia (faktyczne i prawne), jakie wiążą się z umową sponsoringu po obu stronach tej czynności prawnej.
Książki z opcji dodruk na życzenie są ujednolicone pod względem wykonania:
- okładka kolorowa wydrukowana na kartonie 250 g/m,
- środek czarno-biały, drukowany na papierze offsetowym 80 g/m,
- oprawa miękka klejona.
Szczegóły
Tytuł: Umowa sponsoringu w sporcie (dodruk na życzenie)Autor: Bartosz Armknecht
Wydawnictwo: Promotor
ISBN: 9788360095607
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 102
Format: 170x240
Oprawa: Miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Jezus
Księgarnia Św. Wojciecha
Sekrety kobiecej seksualnosci
Edipresse Polska
Pełnia życia
Otwarte
Przekręt. Najwięksi kanciarze PRL-u i III RP
Znak Horyzont