Psychologia eventów
Pierwszy w Polsce praktyczny podręcznik psychologii dla branży eventowej

Stageman Polska

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
30,00 PLN
Nasza cena
20,53 PLN



Trudno nie oprzeć się wrażeniu, że najnowsza książka Jakuba B. Bączka, jest niezbędnym materiałem dla wszystkich osób pracujących w branży eventowej. Wiedza intuicyjna coraz częściej zostaje wyparta przez praktyczne informacje, poparte psychologią i innymi naukami. W tej książce spisane są dobre praktyki i dlatego warto ją polecić, a co do autora, to po raz kolejny udowadnia On, że zasługuje na miano jednego z największych fachowców polskiej animacji czasu wolnego i eventów. Dawid Zaraziński, Redaktor Naczelny Dziennika Turystycznego Mimo wielu przeciwności, sukcesywnie rozwijająca się branża eventowa w Polsce pokazuje, jak ważnym narzędziem marketingowym stał się event. Jakub B. Bączek w swojej najnowszej książce porusza psychologiczne aspekty organizacji wydarzeń, klasyfikuje oraz porządkuje tematykę eventową. Wiedza przekazywana przez autora z pewnością uzupełni niedostatek publikacji z tego zakresu na rodzimym rynku. Zainteresuje młodych adeptów branży, jak również tych, którzy organizacją eventów zajmują się w pełni profesjonalnie. Anna Gajewska, Członek Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej

Szczegóły

Tytuł: Psychologia eventów
Podtytuł: Pierwszy w Polsce praktyczny podręcznik psychologii dla branży eventowej
Autor: Jakub B. Bączek
Wydawnictwo: Stageman Polska
ISBN: 9788392870227
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 116
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.15 kg

Recenzje