Karty pracy powstały z myślą o nauczycielach i terapeutach pracujących z dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną intelektualnie w stopniu głębszym i ze sprzężeniami. Można je wykorzystywać jako pomoc edukacyjną w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych, na zajęciach rewalidacyjnych, a także w domu jako materiał podtrzymujący proces dydaktyczny. Karty zawierają ćwiczenia z zakresu rozumienia mowy, nazywania i poznawania przedmiotów, czynności i zjawisk. Kształtują one u uczniów funkcje percepcyjne, poznawcze oraz emocjonalno-motywacyjne niezbędne w procesie nauki. Zadania są zróżnicowane pod względem stopnia trudności, a układ stron i ćwiczeń odpowiada potrzebom uczniów o znacznie obniżonej sprawności funkcji percepcyjno-motorycznych i poznawczych. Karty składają się z trzech teczek podzielonych według pór roku: Jesień, Zima, WiosnaLato. Układ i treść ćwiczeń odpowiadają rozkładowi zajęć dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i są zgodne z podstawą programową MEN z 23 grudnia 2008 roku. Teczka 3: WIOSNA, LATO zawiera ćwiczenia tematyczne dotyczące: cech charakterystycznych wiosny i lata, ważnych świąt przypadających na okres wiosny i lata, odpowiedniego ubioru na daną porę roku, miejsca Polski w Europie i Unii Europejskiej, najważniejszych polskich miast, domu, pomieszczeń i obowiązków domowych, bezpieczeństwa na co dzień, wakacji i podróżowania.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Grupa Wydawnicza Harmonia Sp. Z o.o.
Kartuska
80-125 Gdańsk (Polska)
tel: 58 380 00 06
email: harmonia@harmonia.edu.pl
Szczegóły
Tytuł: Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną Wiosna LatoAutor: Agnieszka Borowska-Kociemba, Małgorzata Krukowska
Wydawnictwo: Harmonia
ISBN: 9788371346316
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 100
Format: 21.5x30.5cm
Oprawa: Kartonowa
Waga: 0.611 kg