Pierwszy w Polsce kompletny przewodnik po kontrowersyjnym temacie etycznych postaw w modzie. Autorka wyczerpująco przedstawia konsekwencje codziennych wyborów zwykłych ludzi. Nie każdy jest bowiem świadomy, że ubrania, które kupuje, mają bezpośredni wpływ na przestrzeganie praw człowieka, sytuację zwierząt, a także globalne zmiany klimatyczne. Książka nie tylko pozwala tę świadomość uzyskać, ale także daje odpowiedź jak dokonywać odpowiedzialnych i najlepszych wyborów dla nas i otaczającego nas świata.
Szczegóły
Tytuł: Etyka w modzie czyli CSR w przemyśle odzieżowymAutor: Płonka Magdalena
Wydawnictwo: em pe studio design
ISBN: 9788393678907
Języki: angielski, polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 260
Format: 17.0x22.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.78 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Dave Barry przedstawia przewodnik po facetach
niebieska studnia
Ślady Winny niewinny
Wilga
Pies musi wystrzelić
Świat Książki
Sztuka umiaru
Czarna Owca
Kim jest ta dziewczyna?
Albatros
Apetyczna panna Dahl
Filo
Zapach świeżych malin
Wydawnictwo Naukowe PWN