Młodzież szkolna wobec etyki pracy i jej kontekstu instytucjonalnego
Polsko-norweskie badania prównawcze
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Niniejsza publikacja stanowi rezultat badań empirycznych nad kształtowaniem się postaw młodzieży szkolnej wobec pracy i jej otoczenia instytucjonalnego. Została ona podzielona na dwie części. W pierwszej, teoretycznej Autorka przedstawia stan wiedzy i badań przeprowadzonych przez specjalistów z różnych dziedzin nauki, których dokonania miały wpływ na prowadzone przez nią badania. Część druga empiryczna stanowi prezentację przeprowadzonych badań porównawczych, polskiej i norweskiej młodzieży licealnej, w zakresie prezentowanych przez nią postaw wobec pracy i jej otoczenia instytucjonalnego. Autorka docieka, czy i jakie znaczenie w formułowaniu oczekiwań i postaw młodzieży mają płeć, narodowość, wyznanie, zaangażowanie religijne i wcześniejsze doświadczenia w wykonywaniu pracy zarobkowej, tzn. zmienne, które w oparciu o dokonane wszechstronne analizy mogą mieć znaczący wpływ na postawy młodzieży.
Szczegóły
Tytuł: Młodzież szkolna wobec etyki pracy i jej kontekstu instytucjonalnegoPodtytuł: Polsko-norweskie badania prównawcze
Autor: Barbara Ober-Domagalska
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788375258158
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 302
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.52 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Mitologia współczesna
Relacje o poczynaniach i przygodach krajowców zamieszkałych w globalnej wiosce
Relacje o poczynaniach i przygodach krajowców zamieszkałych w globalnej wiosce
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Materiały wizualne w badaniach jakościowych
Wydawnictwo Naukowe PWN
Kwestie społeczne w polskich serialach obyczajowych - prezentacje i odbiór
Analiza socjologiczna
Analiza socjologiczna
ŻAK Wydawnictwo Akademickie
Karty do diagnozowania gotowości szkolnej
Szkolne PWN
Mowy
Antyk Marek Derewiecki