Mapy recepcji reklamy

PWE

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
59,90 PLN
Nasza cena
40,86 PLN



W książce została przedstawiona wiedza o procesach percepcji i recepcji reklamy. Autor zaprezentował nowe podejście do poszczególnych, analizowanych w pracy zagadnień, m.in. modeli hierarchii efektów reklamy, obiektów postaw kreowanych przez reklamę, pojęcia zainteresowania, koncepcji zaangażowania, torów perswazji, modelu FCB czy systematyzacji modelu bohatera reklamy. W książce została także przedstawiona autorska metoda opisu modeli zmiany postawy (recepcji reklamy) pod wpływem oddziaływania reklamy i sposobu posługiwania się nią. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, zarządzania, dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych. Jest ona również adresowana do praktyków odpowiadających za działania marketingowe w organizacji.

Szczegóły

Tytuł: Mapy recepcji reklamy
Autor: Grzegorczyk Adam
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320820782
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 212
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg

Recenzje