W książce została przedstawiona wiedza o procesach percepcji i recepcji reklamy. Autor zaprezentował nowe podejście do poszczególnych, analizowanych w pracy zagadnień, m.in. modeli hierarchii efektów reklamy, obiektów postaw kreowanych przez reklamę, pojęcia zainteresowania, koncepcji zaangażowania, torów perswazji, modelu FCB czy systematyzacji modelu bohatera reklamy. W książce została także przedstawiona autorska metoda opisu modeli zmiany postawy (recepcji reklamy) pod wpływem oddziaływania reklamy i sposobu posługiwania się nią.
Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, zarządzania, dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych. Jest ona również adresowana do praktyków odpowiadających za działania marketingowe w organizacji.
Szczegóły
Tytuł: Mapy recepcji reklamyAutor: Grzegorczyk Adam
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320820782
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 212
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Ksiądz Jerzy Popiełuszko
Świat Książki
French Love
Ha!art
Współczesne systemy polityczne
Wydawnictwo Naukowe PWN
Kropka do kropki 1
AWM Agencja Wydawnicza Jerzy Mostowski
Kalendarz nauczyciela 2013/2014
ŻAK Wydawnictwo Akademickie
Introduction to Documentary
Indiana University Press
Coloured Aluminium Jewellery
Wydawnictwo A